Cadillac Fleetwood 4,5 V8
|
|
|
|||||||||
|
|
|
|||||||||
|
|
|
Jeg sælger nu min Cadillac Fleetwood fra 1989.
Jeg har kun haft den siden det tidlige forår, hvor jeg havde en drøm om at genoplive mine træf-dage.
Det bliver bare ikke til mere end max. en gang om måneden, så jeg vil af med den igen.
Det er en 4,5 liters V8 med automatgear.
Der er elruder, centrallås, elsæde m.m.
Den starter med det samme, og kører/skifter fint.
Den er ikke pæn i lakken, klarlakken er skallet lidt af nogle steder.
Der skal nyt låsetøj til benzinklappen, den bliver holdt på plads med en magnet, lige nu.
Førersædet er rimelig slidt.
Men den kører som sådan en Caddy nu skal, og skal først synes i 2031.
Den koster kun ca. 1.500,- halvårligt i afgift, og jeg giver 1.800,- om året i forsikring.
Så her kommer du ud at køre Amerikaner til små penge.
Prisen er sat efter stand, men giv et bud når du har prøvet den.