90.000 Kr.
Mercedes-Benz E-Klasse (W124) 250TD T-Model
- Centrallås
- Servostyring
- Elruder
- Soltag
- Træk
- Metallak
- Alufælge
- Tunet motor
- Sportskabine
- Læderrat
- ABS bremser
- Nysynet
Overvejer muligvis salg af min arbejdshest/Sleeper/ morfar ræser
Udelukkende da jeg vil have F11’er igen
Er rigtig glad for 124’er og har absolut ikke travlt med at komme af med den!
Mercedes S124
1996 (billig i forsikring)
250TD OM605 (5 cylinderet version af OM606)
6 trins manuel
5 år til syn
Den har fået lidt hjælp
Større turbo, pumpe og hva der ellers følger med
Den kan af den grund sagtens flyt sig.
Men er nu justeret ind så den kan køres perfekt til hverdag + den kører rimelig økonomisk - 15+ Km/L (præcis opsætning kan sendes ved seriøs henvendelse)
Total rustfri i undervogn!
Rust de sædvandlige steder er lavet
(Bagbro’s punkter, løfterpunkter osv)
Undervogn er næsten total renoveret
Der kan medfølge et sæt JR9 fælge til den.
Eftersom bilen er 30 år gammel er der selvfølgelig lidt mærker og buler hist og pist.
Er bilen ikke solgt inden uge 30. Ville alt det blive lavet, og prisen vil derefter stige hvis den bliver sat til salg igen.
92.000kr eller byd
Det haster langt fra at komme af med den.
Bilen bliver brugt hverdag indtil salg.
Spar mig fra dumme kommentar, tidsspild og skambud.
Bilen skal ses, og bestemt også prøves, men kun ved seriøse henvendelser..